Cari Post lain disini

Loading...

Thursday, January 17, 2008

Roadtax Otai


Kalau ada motor atau kereta.....mesti kena ada roadtax, kalau tak siaplah duit untuk bayar saman. Aku nak tunjuk pula untuk halua mata korang kali ni roadtax motor yang pada tahun 80-an dulu. Mesti ada yang pernah tengok tapi tak mustahil juga ada yang belum pernah tengok, senang betul la kalau nak cetak rompak roadtax lama ni. Guna typewriter pun dah boleh cetak rompak, ambil roadtax orang lain, lepas tu letak no. kenderaan sendiri.
















No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute