Cari Post lain disini

Thursday, February 21, 2008

Wang Kertas RM1 - Replacement Note

Replacement note ni selalunya dikeluarkan bagi menggantikan wang kertas yang rosak, Untuk wang kertas RM1 ni sirinya adalah bermula dengan ZA, ZB dan ZC. Nilai bagi wang gantian ini adalah berbeza, ianya adalah seperti berikut:

RM1 ZA Replacement Note, nilainya boleh mencecah RM35 (UNC)
RM1 ZB Replacement Note, nilainya boleh mencecah RM20 (UNC)
RM1 ZC Replacement Note, nilainya boleh mencecah RM4 (UNC)


ZA Replacement Note



ZB Replacement Note

note: Aku belum ada ZC Replacement Note

3 comments:

Anonymous said...

saya ader sekeping ZA&ZC

Anonymous said...

salam...kalau nak rm1 ZD baleh hubungi saya ubaison@yahoo.com

my-koleksi said...

Salam....

Lain kali guna nama sendiri, x perlu guna Anonymous. boleh kenal2, aku dah ada RM1 ZDxxxxxxx tp kalau kau nak tolak murah2...boleh aku ambil utk koleksi tambahan.

:D



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute