Cari Post lain disini

Thursday, June 19, 2008

Syiling Yassin 7


Depan


Belakang

Syiling tembaga diatas, dari apa yang aku baca (ruangan forum) dan dengar dikenali sebagai Syiling Yassin 7, mungkin kerana ada tertulis yassin 7 kali. Sebenarnya banyak lagi koleksi syiling tembaga yang aku simpan sebagai koleksi walaupun aku sendiri pun tak tahu sangat pasal syiling tembaga. Adakah betul yang duit syiling tembaga ini mempunyai "khasiat" yang tersendiri?? . Nanti aku letak lagi gambar syiling tembaga dalam simpanan, nak cerita banyak pasal syiling tembaga pun aku tak berapa tahu sangat.....salah cakap nanti kata tipu pula. Senang cerita letak gambar sajalah :D

10 comments:

Anonymous said...

assalamulaikum,
kepada encik pengkoleksi duit syiling lama arab.
utk pengetahuan en sy jg ade sekeping syiling arab ni. Thn 171 dalam tulisan arab.
belakang ade tulisan yasin. mungkin yasin 9. sbb 9 baris.
Ape2 kalo en bminat sila hubungi sy
di talian 016 905 8005. kasyah.
terima kasih

yusof semani said...

Salam semua..
Saya ada satu..
Syiling Yassin 7 gambar org pegang 2 lembing kot..
dan beberapa koleksi syiling 100 tahun.. juga kertas
berminat??
www.yusofsemani.webs.com
0166574964

*sedang mencari syiling 1 cent
KING GEORGE V
*mencari duit 50sen Malaysia 1976

Anonymous said...

Salam semua,

saya ada duit syiling yassin gmbar org tua pakai cawat pegang 2 tongkat. berminat, email saya. idantele_flow@yahoo.com

lakeside said...

assalamualaikum

saya pun ada gak syiling 7 yassin 2..sy nk jual...tapi sy sudah letakkan sy punya iklan kt dalam mudah.my...klu ada sesiapa yang nk beli boleh la tgk kat mudah.my...klik sini jeh http://www.mudah.my/vi/3177037.htm

Aznul Hafiz said...

Assalamualaikum,
saya ada beberapa keping syiling yassin untuk dijual. Bagi yang berminat bolehlah emailkan saya di alamat berikut aznul_hafiz@yahoo.com

Hornbill Security Solution Sdn Bhd said...

salam, saya menyimpan sekeping syiling ini gambar org tua bertongkat dan yassin 7 baris. hubungi kalau berminat 012-8885374 yusri

Eddy @ gold2u @ fuyoo said...

nak jual ke syilling yassin tu? kalau nak jual sms 016-6969664

jai said...

saya mencari syiling yassin 9 yang mempunyai gambar kaabah. kepada sesiapa yang ada sila hubungi saya 0139252112

maan said...

saya mencari pakar dalam syiling yasin ini bagai pastikan sama ada koleksi saya asli atau palsu.. jika sesiapa yang berpengalaman sila email saya- orangeeagleexpress@gmail.com

Trime Kasih

Unknown said...

Assalamualaikum,kepada sesiapa yg berminat saya ada syiling yassin 9 depan gambar kaabah dan belakang tulisan yassin 9 baris. Untuk siapa yg berminat boleh contack saya di sini 0124594398 terima kasih



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute