Cari Post lain disini

Sunday, July 8, 2012

Koleksi Di Raja Dinar dan Dirham Sempena Pertabalan Yang di-Pertuan Agong XIV - Public Gold

Dulu aku ada tulis berkenaan Cenderahati Sempena Pertabalan Yang di-Pertuan Agong ke-14 dan hasil maklumat tidak rasmi aku perolehi, Cenderahati untuk VVIP tersebut rupa-rupanya telah ditempa/dikeluarkan oleh Public Gold. 

Kini, Public Gold telah melancarkan satu lagi produk terbaru iaitu Koleksi Diraja yang merupakan set koleksi Dinar dan Dirham yang masing masing dijual dengan harga RM25,000 dan RM1,500. Maklumat tersebut aku perolehi hasil blog walking ke website www.bijakemas.com. sila rujuk dibawah;

Harga Koleksi Diraja Dinar dan Dirham Public Gold

Kalau ada siapa-siapa berminat/untuk pertanyaan boleh hubungi terus Admin Bijak Emas (Fithrie Tajalie - 0192238096), aku tak tahu sangat berkenaan produk Public Gold....cuma tolong promote saja. Kebetulan pula Saudara Fithrie adalah abang kepada member aku....jadi tak salahkan kalau aku tolong....hehehe.

Lagi gambar Koleksi Diraja yang aku ambil dari www.bijakemas.com


Kalau dilihat dari segi corak dan rekabentuk syiling dan setnya, aku rasa berkemungkinan besar betul apa yang aku dengar. Cenderahati untuk VVIP semasa hari pertabalan tersebut dengan Koleksi Diraja ditempa/dikelurkan oleh Public Gold......hmmmm.

Apa tunggu lagi "collector-collector" sekalian, tempahlah cepat dengan Admin Bijak Emas tapi......sebelum tu, jangan lupa bagi tahu Admin Bijak Emas yang my-koleksi promote. Menarik dan Jangan Lepaskan peluang.....kalau dapat kumpul semua set memang terbaik.

Mari semak dibawah untuk pastikan koleksi anda lengkap Sempena Pertabalan Yang di-Pertuan Agong ke-XIV

l
l
l
l
V

Cenderahati Sempena Pertabalan Yang di-Pertuan Agong ke-XIV (11 April 2012) - diberikan kepada VVIP yang hadir semasa majlis Pertabalan


Set Lengkap Setem Edisi Khas Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong Malaysia (2012) - 21 Jun 2012




  1. Coin Card (Emas Nordic)
  2. Perak Peruf
  3. Emas Peruf
  4. Set Dua Dalam Satu
  5. Set Tiga Dalam Satu
Note: kalau dapat kumpul semua lagi bagus.


Koleksi Diraja Dinar dan Dirham Public Gold

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute