Cari Post lain disini

Tuesday, November 20, 2012

High Priority....my-koleksi

Salam kepada semua pembaca blog my-koleksi, pertama sekali aku ingin ucapkan jutaan terima kasih kepada semua pengunjung blog my-koleksi kerana memberi "support" kepada blog  my-koleksi untuk terus bernafas dan menyediakan kandungan yang terbaik.

Tetapi, semenjak 6 bulan kebelakangan ini......blog my-koleksi kurang aktif disebabkan Tuan empunya blog tak dapat menulis seperti biasa kerana ada perkara lain yang mesti diutamakan:
  1. Menguruskan Mak my-koleksi yang ada masalah kesihatan
  2. Menguruskan Mak Mertua my-koleksi yang telah disahkan mengidap Cancer stage 4
  3. Bapa mertua pula baru eksiden.
Itulah antara High Priority my-koleksi sekarang secara ringkas.......kami sekeluarga mohon kepada semua pembaca, agar dapat doakan yang terbaik buat mereka dan semoga insan yang kami sayangi cepat sembuh.

Kepada mereka yang inginkan info berkenaan matawang lama dan baru. Buat sementara ini bolehlah berkunjung ke link blog seperti dibawa kerana my-koleksi kategorikan sebagai blog yang bagus untuk dijadikan rujukan.

1 comment:

Anonymous said...

Salam.
Sedih pula saya baca cerita di atas. semoga mereka tabah menghadapi dugaan Allah dan mendapat ganjaran pahala di atas ujian yang menimpa dan moga-moga cepat sembuh.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute