Cari Post lain disini

Loading...

Monday, January 28, 2008

Wang Kertas RM50 Versi Baru

Bank Negara Malaysia telah mencetak sebanyak 20,000 keping wang kertas RM50 versi baru dikeluarkan dalam bentuk kenang-kenangan bersama sampul khas yang dijual pada harga RM60 di semua cawangan BNM mulai 26 Disember 2008 lepas. Aku berjaya menjadi pemilik yang ke 3442 (AA0003442) wang kertas RM50 versi baru tersebut, sangat menarik. Tapi jangan risau, bagi mereka yang tak sempat untuk memiliki RM50 versi baru tersebut. Anda boleh pergi ke mana-mana bank berdekat pada 30 Januari 2008 kerana Bank Negara malaysia (BNM) akan mengedaran sebanyak 50 juta keping RM50 versi baru untuk kegunaan orang ramai. Apa lagi, marilah ramai-ramai kita serbu.

















Note: ‘‘Cetakan logo ulang tahun kemerdekaan negara ke-50 hanya eksklusif untuk 20,000 keping RM50 versi kenang-kenangan dan 50 juta keping versi baru yang pertama"

Link:
RM50 Versi Baru


3 comments:

ezrina said...

Hi..thanks for dropping by at my blog...
wah.. u pun tak melepaskan peluang utk dapatkan koleksi ini...syabas.
Simpan sebagai kenangan ye..
Mujurlah saya staff bank negara... admin unit yg order kan..
kalau tak..mmg kena beratur gak la hari tu...

BaseriMN said...

Perghh.... Lawa giler... Aku tengok pon tak penah duit tu. Adeh. Anyway.. Keep up your good work. Nanti anak cucu bleh tengok. Hehe..
BaseriMN

zulhimi89 said...

just want 2 ask.ad x BNM beli dgn harga mahal rm50 kemerdekaan 2?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute