Cari Post lain disini

Friday, July 18, 2008

Wang Kertas RM50 ZExxxxxxx (UNC)

Koleksi aku yang terbaru merupakan wang kertas gantian (Replacement Note) RM50 yang ditandatangani oleh Gabenor BNM Tan Sri Dato' Sri Dr. Zeti Akhtar Aziz, bernombor siri ZE0634276 dan tahap grednya adalah UNC. Aku survey harga untuk RM50 bernombor siri bermula dengan ZExxxxxxx, sajalah nak tengok market value hari tu.....fuhh!! harganya dah naik. So, apa tunggu lagi, dapatkan sekarang di bank-bank yang terdekat.


Bahagian depan


Bahagian Belakang

4 comments:

Anonymous said...

Salam Mr.mykoleksi,

Terima kasih kerana link kan blog Nostalgiabasikaltua dalam blog saudara.Jika ada sebarang kemusykilan dan pemburuan basikal klasik boleh lah contact saya di email chegu_korn@yahoo.com or 0194659535.TQ

Anonymous said...

TQ chegu hopper sbb add link blog saya, insyaallah blk nanti saya tgk gerek/basikal dlm jelapang tu.....harap2 masih elok lagi, sudah lama ianya terabai....teruskan usaha anda.

Anonymous said...

salam,
macam mana nak tau market value duit2 ni ?

Anonymous said...

sy ade duit kertas rm1 bernombor siri nw5428888.ade nilai x???
nie alamt e-mail saya aizat_pacak@yahoo.com



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute