Cari Post lain disini

Thursday, September 11, 2008

Keputusan Pertandingan Mereka Bentuk Duit Syiling Peringatan Ulang Tahun Ke-50 Bank Negara Malaysia.

Pada bulan Mac lalu, BNM telah mengadakan satu Pertandingan Mereka Bentuk Duit Syiling Peringatan Ulang Tahun Ke-50 Bank Negara Malaysia dan aku pernah tulis topik berkaitan dengan pertandingan tersebut dalam blog ini. Aku pun ada mengambil bahagian dalam pertandingan tu, saja mencuba nasib mana tahu kan aku boleh menjadi pemenang tempat pertama tetapi kalau tak menang pun aku tak kisah, yang penting aku mencuba :D (hadiah tempat pertama RM20,000, 10 hadiah saguhati RM1,000 setiap seorang). Sekarang masa yang di tunggu-tunggu telah tiba, BNM telah mengumumkan Keputusan Pertandingan Mereka Bentuk Duit Syiling Peringatan Ulang Tahun Ke-50 Bank Negara Malaysia melaui laman web rasmi BNM. sekiranya anda ingin mengetahui keputusan tersebut, bolehlah masuk link di bawah;
  1. Website Rasmi BNM: Bank Negara Malaysia
  2. Pautan Lain (direct): Keputusan Pertandingan Mereka Bentuk Duit Syiling Peringatan Ulang Tahun Ke-50 Bank Negara Malaysia

Tahniah aku ucapkan kepada semua pemenang

3 comments:

Unknown said...

salam..

tgk2 ko menang bro..jgn lupa kengkawan.. :P

Unknown said...

salam..

bro result dah keluar.. O_o

Anonymous said...

vonn;

aku tak menang pun....tp it's ok, aku telah cuba sebaik mungkin. may be ada benda yang tak ikut spec yg dikehendaki oleh penganjur...insyaallah aku akan cuba lagi lain kali.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute