Cari Post lain disini

Wednesday, December 31, 2008

1 Muharram 1430 Hijrah dan Tahun Baru 2009

Salam kepada semua pembaca blog

Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Menyambut Ma'al Hijrah 1430, yang disambut oleh seluruh umat islam pada 29 Disember 2008 lepas dan juga detik 12.01 nanti kita akan memasuki tahun baru 2009 pula. Selamat tinggal tahun 2008, sudahkah anda "set"kan azam tahun baru?? apa-apa pun, semoga kedatangan tahun baru ini memberi lebih keceriaan dan makna kepada kita semua. Kalau masih ada azam tahun lepas yang belum tercapai, tak salah kita bawa pada tahun ini dan berusaha untuk mencapainya. Aku pun dah "set"kan azam tahun baru aku, cuma sekarang ni kena usaha......Usaha tangga kejayaan.....dan dikesempatan ini juga aku memohon seribu kemaafan sekiranya kewujudan serta penulisan aku dalam blog my-koleksi membuatkan ada yang terasa hati atau tersinggung, maklumlah.....manusia tidak pernah lari dari membuat kesalahan....... OK, Terima kasih daun keladi, lepas ni singgah dan sokonglah lagi blog my-koleksi.

SELAMAT MENYAMBUT MA'AL HIJRAH 1430 dan TAHUN BARU 2009

Sekian dari;
http://my-koleksi.blogspot.com

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute