Cari Post lain disini

Wednesday, May 9, 2012

Syiling Baru Tidak Sukar dibezakan Selepas Penggunaan Meluas

Pada 2 Mei yang lalu, aku ada paparkan pandangan "Pengguna Mesra" berkenaan Syiling Baru Tidak Mesra Pengguna. Aku pun ada juga ceritakan pengalaman tentang syiling baru tersebut, biasalah nak tumpang sekaki....hehehe. 

Tak lupa juga aku ucapkan terima kasih kepada pembaca blog my-koleksi yang telah memberi komen untuk tajuk/topik yang aku tulis sebelum ini, komen yang diberikan pun menarik.


Ok, sekarang aku paparkan pula jawapan/pandangan yang diberi oleh En. Shariffuddin Khalid iaitu Pengarah Jabatan Komunikasi Strategi BNM. Marilah kita sama-sama baca keratan akhbar dibawah;

Keratan Akhbar Berita Harian, 8 Mei 2012

Apa pula pandangan dan pendapat anda?

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute