Cari Post lain disini

Wednesday, May 13, 2009

50 Cent Rajah Charles Johnson Brooke

SYILING UNTUK DIJUAL - TERJUAL

Salam....... aku ucapkan kepada semua pembaca blog aku. Adakah anda sedang mencari syiling Sarawak...kalau ada, inilah masanya kerana aku nak jual satu syiling
.800 Silver bernilai muka 50 Cent....di mana pada muka hadapannya tertera wajah KACAK Rajah Charles Johnson Brooke. Pada syiling ini tertera tahun 1900H (Struck at The Mint . Birmingham Ltd). Kalau korang berminat boleh hubungi aku melalui email mykoleksi@yahoo.com .....Detail syiling ini adalah seperti berikut;

Date = 1900H
Mintage = 40,000
Weight = 13.57g
Diameter = 31.0mm
Edge = Milled
Gred = Very Fine (VF)

Aku nak jual syiling ini dengan harga RM3,000, HARGA BOLEH DIRUNDING dan hanya untuk serius buyer sahaja sebab aku tak nak ada orang tengah. Kenapa syiling ini mahal?? jawapannya: sebab susah dapat, hanya mereka yang tahu sahaja akan faham kenapa harga syiling ini aku letak tinggi. Kalau tak ada yang berminat .....aku boleh simpan sebagai koleksi dan boleh aku jual lagi selepas 2 tahun...... masa tu harga pasti akan UP lagi. Syiling ini adalah syiling asli...kalau tak percaya boleh tengok gambar yang aku sertakan dibawah;


Muka Hadapan


Muka Belakang dan Logo "H"

2 comments:

Nanie Harris said...

mana nk cekau RM3K... :(
mcm mana agaknya anda boleh dpt syiling ni?

my-koleksi said...

Reds

Kalau serius nak beli...Harga boleh NEGO. Mana aku dapat... :D :D



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute