Cari Post lain disini

Tuesday, August 4, 2009

Website BNM Berwajah Baru


Website BNM Berwajah Baru

Isnin (3 Ogos 2009) lepas aku masuk website BNM, macam biasalah nak cari/baca info terbaru yang BNM keluarkan. Selalunya kalau masuk website BNM aku akan baca bahagian Perkembangan terkini, Pengumuman dan harga semasa Kijang Emas. Masa aku masuk website BNM, baru aku perasan yang website BNM sudah berwajah baru, lebih teratur dan user friendly serta menaikkan lagi "image corporate" BNM. Pemilihan warna yang menarik dan "lembut" menjadikan mata pengunjung/penguna selesa ketika membaca info yang BNM keluarkan. Sampaikan aku ingat..... aku tersalah masuk website, hehehe. banyak kali jugalah aku try link http://www.bnm.gov.my/ .

Tahniah dan Syabas aku ucapkan kepada warga BNM.

Website lama BNM

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute