Cari Post lain disini

Thursday, September 6, 2012

Keputusan Bidaan Tender Nombor Pendaftaran Kenderaan Siri "KDH"

Milik Siapakah nombor Pendaftaran "KDH 1"

Akhirnya , hari ni baru keluar keputusan Bidaan nombor pendaftaran "KDH" sepatutnya keputusannya diumumkan pada 3 September 2012, tak tahulah apa yang berlaku di JPJ Kedah hinggakan keputusan bidaan terpaksa ditangguhkan selama 3 hari. Sebenarnya aku tak kisah pasal hal tersebut, apa yang aku kisah adalah aku dapat atau tidak nombor pendaftaran KDH xxxx* yang aku minati. Aku tak nak pisang berbuat 2 kali, aku telah kalah bidaan nombor pendaftaran WWW xxxx* dahulu.

Alhamdulillah kali ni aku dapat juga nombor KDH xxxx yang aku bida pada 13 Ogos 2012, sekarang barulah boleh fikir nak beli kenderaan apa pula untuk aku letakkan nombor yang baru aku dapat. Bagi aku, nombor KDH xxxx* membawa banyak maksud untuk aku jika dibandingkan dengan WWW xxxx*

*nombor yang aku guna semenjak dahulu hinggalah sekarang, nombor lain aku tak minat.


Keputusan Nombor Pendaftaran KDH 1 hingga 20
__________________________________________________________


JPJ Kedah buka tender nombor pendaftaran 'KDH' mulai hari ini
       
ALOR SETAR: Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Negeri Kedah membuka tender nombor pendaftaran siri KDH bermula hari ini.

JPJ Kedah dalam kenyataan di sini berkata tender nombor pendaftaran KDH itu dibuka sehingga 15 Ogos.

Borang tender boleh didapati di semua pejabat JPJ dan melalui laman web www.jpj.gov.my.

Keputusan tender akan diketahui 3 Sept depan.

Untuk maklumat lanjut, orang ramai boleh menghubungi Bahagian Korporat JPJ Kedah di talian 04-7404888 atau datang ke pejabat JPJ Kedah di Jalan Suka Menanti di sini. - Bernama

Sumber asal: Akhbar Harian Metro

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute