Cari Post lain disini

Wednesday, January 24, 2024

40 Tahun Rahsiakan Penemuan Syiling Lama

Artikel Dalam Akhbar Kosmo!, 23 Januari 2024

Itulah salah satu tajuk artikel "panas" yang di siarkan  dalam akhbar Kosmo! bertarikh 23 Januari 2024, lama betul pak cik Abdullah rahsiakan yang beliau jumpa duit syiling lama. Artikel sebeginilah yang akan "menghuru-harakan" dunia hobi numismatik.

Nampak gayanya syiling Kwang-Tung 10 cash bakal naik harga tak lama lagi, disulam pula dengan sedikit cerita mistik. Siapa yang ada syiling ini elok simpan baik-baik, mana tahu suatu hari nanti anda bakal menjadi seorang jutawan.

Malas mykoleksi nak komen berkenaan artikel yang diterbitkan itu, lebih baik mykoleksi share info yang lebih memberikan manfaat kepada peminat dunia hobi numismatik.

Bagi mereka yang tak tahu syiling apakah yang dipegang oleh pak cik Abdullah dalam gambar tersebut, anda boleh membuat carian menggunakan "Google Lens". Lepas tu anda akan dapat jawapannya.

Google Lens, Gambar Pilihan

Dengan ilmu baru yang mykoleksi kongsikan ini, harap anda boleh gunakan untuk mencari maklumat. Bila dah dapat maklumat tu, kongsilah pula dengan mykoleksi. Kalau ada orang tanya macam mana tau pasal "Google Lens" ni, bagi tau la mykoleksi yang ajar dan kongsi.

Hasil Carian Menggunakan Google Lens

Tak baik mengaku yang belajar sendiri, tak berkat ilmu nanti walaupun mykoleksi ikhlas berkongsi

Yang mengGoogle Lens,
mykoleksi

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute