Cari Post lain disini

Sunday, November 27, 2011

Blog MY-KOLEKSI Kini Berwajah Baru

Selamat menyambut Maal Hijrah 1433 kepada semua pembaca blog my-koleksi


Bersempena sambutan Maal Hijrah 1433, blog my-koleksi juga turut berhijrah dengan wajah baru. Pejam-celik-pejam-celik, rupa-rupanya sudah nak masuk tahun ke-4 blog my-koleksi wujud di muka bumi internet tanpa sempadan ni rupanya. Baru aku perasan, aku masih belum cerita lagi bagaimana dan kenapa wujudnya blog my-koleksi. Tunggullah nanti, kalau aku ada kelapangan masa....aku akan buat satu "Topik Pengenalan" untuk Blog my-koleksi. Aku rasa semenjak setahun kebelakangan ni, blog my-keksi susah sikit aku nak updates.......sebabnya aku masih sibuk dengan "Projek Bawah Laut".... hehehe

Dikesempatan ini juga, aku ingin ucapkan Jutaan Terima Kasih kepada mereka yang menyokong dan berkunjung ke blog my-koleksi, semoga dengan sokongan anda semua...blog ini akan terus bernafas dengan bahan yang terbaik dan terkini supaya Hobi Mengumpul Matawang Lama dan Baru Malaysia akan terus berkembang.


Blog lama my-koleksi dalam kenangan;



No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute