Cari Post lain disini

Monday, May 28, 2012

Keputusan Penuh Bidaan Nombor Pendaftaran Siri "WWW"

Keputusan penuh bidaan nombor pendaftaran WWW boleh semak bermula hari ni (28 Mei 2012), kalau anda merupakan salah sorang yang membida untuk nombor WWW sila klik link http://portal.jpj.gov.my/. atau anda boleh klik gambar untuk terus download.


Hari ni merupakan hari yang tak mengembirakan aku kerana nombor pendaftaran WWW yang aku tender tak dapat, aku dikalahkan oleh sebuah Kedai Basikal. Sob...sob...sob, rasa kecewa betul sebab pemilihannya berdasarkan kepada siapa yang meletak nilai paling tinggi masa mengisi borang. Kalau difikirkan logik....aku boleh dapat nombor tu sebabnya nombor yang aku tender tu tak ada pun dalam ketegori nombor bernilai utama, menarik atau popular tetapi hanya nombor biasa/semasa sahaja. Buat apa aku nak letak mahal-mahal baik aku letak minimum sahaja untuk tender. Sebelum ni aku letak minima sahaja........ :D

lepas ni aku akan kembali semula bercerita dan bagi info berkenaan Hobi aku yang utama iaitu sebagai Pengumpul Matawang Lama dan Baru Malaysia.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Spot Gold Terkini

GOLD - (current bid, $ change, low, high) Update every minute